پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۷/۰۳ 
نشست و دیدار صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری بستك با پرسنل، نیروها و كارگران زحمتكش شهرداری
نشست و ديدار صميمي اعضاي شوراي اسلامي شهر و سرپرست شهرداري بستك با پرسنل، نيروها و كارگران زحمتكش شهرداري


🖌به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بستك، در این دیدار صمیمی كه به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر و سرپرست شهرداري  صورت گرفت، ابتدا سيد حسين رضايي سرپرست شهرداري بستك ضمن خوش آمدگويي به اعضاي محترم شوراي اسلامي و ديگر عزيزان زحمتكش مجموعه مديريت شهري از زحمات اين بزرگواران تشكر و قدر داني كرد و در ادامه اعضاي شوراي اسلامي شهر پس از خوش آمدگويي و قدرداني از عزيزان زحمتكش به ترتيب بيان كردند:
🔸  مسعود هوشمند رئيس شوراي اسلامي شهر با بيان اينكه ما براي شفافيت و عملگرايي وارد اين ميدان شده اييم و ميخواهيم كار به نحو احسنت انجام گيرد ، از زحمات شبانه روزی این عزیزان که واقعا زحمتکش ترین قشر شهرداری به شمار میروند تقدير و تشكر كرد و این دیدار را فرصتی مناسب برای بیان دقیق نیازها و مشکلات این قشر زحمت کش دانست و تصریح کرد: کارگران حوزه خدمات شهری از زحمتکش ترین و پرتلاش ترین اقشار جامعه هستند که با وجود سختی و دشواری کار همواره با سخت کوشی و تلاش شبانه روزی در راستای ارائه خدمات به شهروندان عزیز حرکت می‌کنند. 
🔸غلامحسين عابري عضو شوراي اسلامي شهر بيان كرد: ما براي خدمت آمده ايم و تمام تلاش خود را به كار ميگيريم كه هم شهروندان و هم زحمتكشان شهرداري از ما راضي باشند.

🔸مرتضي ايرانمنش نائب رئيس شوراي اسلامي شهر  در این دیدار صمیمی با بیان اینکه اجازه نخواهیم داد امر مهم احقاق حقوق کارگران زحمت کش خدمات شهری با کوچکترین کوتاهی مواجه شود، تاکید كرد: حضور ما در این روز در جمع کارگران زحمت کش خدمات شهری نیز به این معنی نیست که در سایر مواقع به فکر مشکلات این عزیزان نباشیم و همواره پیگیر چگونگی برآورده شدن نیازها و حقوق کارگران زحمت کش هستیم. 

🔸عزت الله تركي عضو شوراي اسلامي شهر: کارگران قشر زحمتکش جامعه هستند و باید همه مسایل و مشکلات برایشان رفع شود تا بتوانند با انرژی به شهروندان خدمت رسانی کنند و‌ نباید این مسایل مانع خدمت رسانی به شهروندان عزیزمان گردد.
🔸مجتبی ایرانمنش عضو دیگر شورای اسلامی شهر بیان داشت: من خود را عضو کوچکی از مجموعه خدمات شهری میدانم و روزانه شاهد تلاش های این عزیزان زحمتکش هستم و تمام تلاشم را به کار میگیرم تا مشکلات این عزیزان برطرف گردد.

🔸در ادامه این دیدار كارگران و نيروها خواسته ها و مشكلات شغلي و معيشتي خود را مطرح كردند و اعضاي شوراي اسلامي شهر  پاسخگو شدند و قول مساعد دادند كه به تك تك مسايل اين عزيزان رسيدگي مي شود و مشكلات موجود را براي اين عزيزان زحمتكش هموار خواهند كرد.

🔸در آخر ضمن ابراز رضایت از پرسنل و كارشناسان شهرداري و کارگران زحمتکش آرزوی موفقیت ، سلامتی و تندرستی را از خداوند منان برای این بزرگواران خواستار شدند.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0