جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ 
اجرای كامل خیابان محمد امین كاظم

شهردار بستك از اجراي كامل خيابان محمدامين كاظم خبر داد.

شهردار بستك پروژه آسفالت معابر را از جمله پروژه‏های اولویت‏دار شهرداری دانست و گفت: یکی از مهمترین ویژگی ‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر می شود و تاثیر زیادی بر منظر شهری از نگاه هر رهگذری دارد . 

جلالي گفت: پس از اتمام عمليات آسفالت بلوار آيت الله خامنه اي و با توجه به وضعيت نامناسب رويه آسفالت خيابان محمدامين كاظم، اجراي كامل اين خيابان در حال حاضر دردست اجراست و طي چند روز آينده به اتمام می رسد كه اعتبار آن از محل ردیف 14-101000 قانون بودجه سال 95 کل کشور تامين شده است.

وي با تاكيد بر ضرورت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی با نیاز شهروندان تصريح کرد: برنامه های اجرایی این شهرداري در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با رفع چالش ها و نیازهای آنان در شهر محقق می شود.

شهردار بستك افزود هدف مديريت شهري از انجام این اقدامات بهسازی و زیباسازی محیط ، بهبود تردد خودروها ، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری می باشد.

جلالي در پايان گفت مردم شهر بستك، شهر جناح و روستاهايي كه توسط اداره آبفا آبرساني مي شوند از اين معبر استفاده خواهند كرد. اين معبر به دليل از بين رفتن رويه آسفالت وضعيت بسيار نامناسبي داشت كه با اتمام عمليات اجرايي وضعيت مطلوبي خواهد داشت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0